انجمن ورزشی کوتاه قامتان ایران

تقدیر از تلاش ها و فعالیت های اثربخش روسای انجمن ها و کمیته های سازمان توسعه فعالیت بدنی

تاریخ :
1399/05/16
افشین ملایی؛ رییس فدراسیون ورزش های همگانی طی نشستی با حضور اعضای سازمان توسعه فعالیت بدنی از تلاش ها و فعالیت های اثربخش روسای انجمن ها و کمیته های سازمان توسعه فعالیت بدنی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی، این نشست که با حضور رضا شجیع سرپرست نایب رییسی فدراسیون، حسین زاده نایب رییس سازمان، صالح رفیعی؛ رییس کمیته توسعه ورزش و فعالیت بدنی کودکان، محسن وحدانی؛ رییس کمیته توسعه ورزش و فعالیت بدنی نوجوانان و جوانان، کاملیا داودزاده؛ رییس کمیته توسعه ورزش و فعالیت بدنی بزرگسالان، دکتر ابراهیم زاده؛ سرپرست انجمن کوتاه قامتان، دکتر بیتا بردبار؛ سرپرست کمیته توسعه ورزش زنان و مادران، دکتر قلخانی؛ عضو کمیته توسعه ورزش و فعالیت بدنی سالمندان و مشاوران سازمان دکتر میرزایی، دکتر محمدزاده، دکتر سمیعی نیا، و دکتر پیرانی برگزار شد.
افشین ملایی در این نشست ضمن تشکر از تلاش ها و برنامه های سازمان توسعه فعالیت بدنی، عملکرد اعضای این سازمان را درخشان ارزیابی کرد و افزود: تدوین سند ملی فعالیت بدنی، گفتمان سازی در موضوع ورزش در خانه، ساماندهی ورزش کودکان و فعال سازی ظرفیت انجمن های سلامت محور از جمله اقدامات شاخصی است که آثار آن تا سال ها باقی خواهد ماند.
ملایی با اشاره با آمار نگران کننده کم تحرکی مردم ایران بر ضرورت طراحی برنامه های کیفی تر و اثربخش تر با محوریت اقشار و گروه های پرجمعیت تاکید کرد.
در ادامه این نشست، رضا شجیع سرپرست سابق سازمان توسعه فعالیت بدنی برای کرمی رییس جدید این سازمان آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت: توسعه فعالیت بدنی رویکردی بود که به درستی وارد ادبیات ورزش همگانی شد و إن شا الله با همت فعالان این عرصه به توفیقات بیشتری دست خواهد یافت.